Hösten och vintern e på gång

Asså började tänka på att snart e de ju typ vinter. Jag orkar verkligen inte med snö känner jag. Satte mig på balkongen nyss men satt inte där länge,fan va kallt de har blivit. Snart måste man gå i dom där enorma jackorna,ha varma skor och frysa arslet av sig även när man e inne. Förra vintern var de sjukt kallt i vår skola. Man frös verkligen ihjäl på lektionerna och jackorna fick man ju inte ha på sig. Fick typ ha långärmad och en jätte varm tjocktröja på sig för att inte frysa fast. Jag orkar inte med de,all snö,slask och ååh! Sen få in allt i skåpet! Asså aa fyfan. ja vet att ja e fett negativ nu men ja känner verkligen att hösten och vintern är på väg.
Fast lite mysigt är de ändå. Snön som ringlar ner utanför fönstret och sitta inne framför en brasa och bara mysa,de gillar vi!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0