Svaagiiis

Tjena alla monster diggare!

haha dreev!
Men kommer ni ihåg de? Typ trazan och banarne. Haha,hade data spelet kommer ja ihåg. Aja what ever.

Idag fick vi typ massa böcker och papper och sånt,kollade på början av en film sen åkte vi och badade efte lunch. Jag och Fellan satt typ i bubbel poolen hela tiden. Vid typ två drog vi till ringen och ja köpte en bh ;)
Sen drog ja hem,hade skit ont i huvudet och va skit trött. Tog en liten tupplur och nu har ja precis snackat med Fanny vi skulle typ ut fast båda va för trötta så vi ändrade oss.

Aha, har typ inget att skriva om.  Juste vi fick typ nya platser idag. Jag och fellan hamnade såklart så långt bort som möjligt från varnadra. Haha,hamnade iaf bredvid Oskar. Som ja typ aldrig har snackat med men men. David sitter bakom mig och Knut framför så dom kan ja babbla med :P
öhm jaa, i morgon ska vi till skansen. Får se hur de går. Kommer förmodligen bli en plåga men aja får leva med de. Hoppas ja hamnar med min halv syster eller någon annan rolig människa :P

Aja nu har ja absolut inget att skriva om så ciaaao

JUSTE!!

Valter e en svagiiis! ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0