åh vikken härlig da' lalalaa

Dagen tillbringades med Petra och Yassin. HAde trevligt och va större delen av dagen i lägenheten där petra bor med sin syrra för tillfället. Mycket trevligt. Yassin drog typ 6 (?). Jag och Petra satt och käka med Alice, Alma, Lukas och Janette. Hahaha vi började typ as grva åt oss själva. Iaf, sen drog vi utt på en brygga tog lite bilder och jag drog typ halv åtta hem till Yassin och vi drog till muk och va osociala. Drog mig hemmåt efter tio nån gång och nu sitter jag här och lär mig exakt hela t-bane linjerna. Kul liv jag har!

Imorrn ska jag träffa Felicia och Julia. Kankse drar till stan eller nått,dom kommer iaf till slussen 11 så då ska jag stå där och va jätte trevlig och hoppa på dom! :D Hihihi jag e bäst på att välkommna folk hem igen,söder e bästa stället på jorden. Man känner sig ALLTID hemma här. Söder i mitt hjärta ;O Nu ska jag typ försöka få lite sömn. eftersom jag vaknar halv 8 varje morgon så jag måste åtminstonde få 7 timmars sömn för att vara något lunda pigg imorrn. Puss.







Från början, till slutet ♥
Min första riktiga vän kommer alltid finnas i mitt hjärta.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0