Cw och jag har tråkigt tsm!

Tjena Tjena. 
 
Nu tänkte jag ta och berätta om hela dagen som jag inte har hunnit göra.
Fanny slaggade ju här. Vi skulle igentligen kollat på wolf man men vi kollade på tv åt chips och drack fruktsoda hela natten istället. På morgonen klockan 8 började mina grannar att borra i väggen och ja och fanny vaknade sen när dom slutade så somna vi och när dom börja igen vakna vi aa ni fattar grejen. aa och så höll vi på till klockan tolv då både jag och fanny slängde oss efter fannys telefon som hade börjat ringa,haha de vill säga att fanny hamnade på mig och ja fattade ingenting för ja va nyvaken. Vi låg och kollade på tv i evigheter men till slut orkade vi oss upp och gjorde i ordning lite frukost. Efter de bakade vi en jätte god kladdkaka och kollade på shutter island som va bra men lite förvirrande vid vissa tllfällen. När vi hade kolalt klart på den va klockan redan fem och fanny fick brottom hem och ja slängde mig in i dushen och sminkade mig m.m. Sen kastade jag och Lukas oss in i bilen på parkeringen och for iväg till huddinge där jag och lukas satt och snackade med varandra. När vi kom  hem igen snackade jag och lukas med fellan och julia i tele. Har umgåts med Lukas hela kvällen alltså och de har varit riktigt trevligt. Inga bråk bara skratt. Det slutade med att vi låg på golvet och dansade och sjöng älskade ängel.
Min underbara dag.
Puss.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0