Denna dag har gått fort.

Jupp de harden verkligen. Började klockan tio över åtta med henkunskap. Bakade bullar som blev utsökta fast alla skänkte hälften av sina bullar till hemlösa,fantastisk klass vi är...host. Nääe men sen hade vi matte, asså jag fattar inte ett skit av jävla algebradålig!! Bara massa bokstäver som förstör för mig och mi hjärna!! ÅÅÅH. Spanska som gick på två sekunder. Lunch,asså vår skolmat suger vilka bjuder på fisk med kokta ägg och persilja?? Dom ba: aaaaaah men barn älskar ju fisk, ägg och persilja!!! Fuck off. Sen satt vi i datasalen och gjorde en hemkunskaps uppgift och va inne på facebook och lite sånt sen gick vi upp till vår igentliga lektion men då satt jag i felicias knä och åkte runt på en stol. Efter skolan har jag suttit och läst svenskan och gjort en kladd till no:n och framsidan till no:n. Imorrn blir de sovmorgon till tio!
PUSSS!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0