En lång lång dag.

Asså dagen började emd att jag vaknade 20 i 11 och eftersom jag skulle träffa felicia vid slussen 11 så fick jag panik och åkte snabbt som fan till slussen men då har inte hon gått på den bussen och ligger fortfarande och sover på alndet. Asså förstår ni hur sur och trött jag va! Så jag köpte en cola och tog bussen en halv timme senare ut till hennes land. När jag kom dit satt vi och snackade mest sen blev det pannkakor! Älskar Fellans mormor! Vid 20 över två tog jag Felicia och Julia bussen hem. Jag och Felicia tog tuben in till t-centralen och jag köpte mitt dior läppstift, som jag bara äääälskar! Träffade Yassin, Dylan, Manne, Hugo, Mille, Melker, Özze, Oskar och Micke senare på muk. Drog hem vid tio och nu har jag ont i hela magen. Känns som om nån kniv huger mig 17705640375 gånger inn ifrån , fyfan så har jag halv spytt också. Vi behöver inte gå in på de för jag vet att ni inte vill veta. Så vi får se hur natten blir och om jag kan gå till Felicia i morgonbitti. Kanske går dit fixar hennes hår och drar hem igen. Jaja,vi får se.  Nu ska ja försöka sova,känner mig skit hängig. Puss puss.





Bilder tagna för EXAKT ett år sen.


Kommentarer
Postat av: Felli

dumma

smala

ungjävel

<3

2010-11-06 @ 00:59:15
URL: http://temptedtobite.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0