Luuuuuuuuuuuleååå baaaaaarn

Hej alla glada.
Jag orkar intgentligen inte blogga men ja gör de ändå av nån annledning.
Today har ja åkt t-bana,buss,spårvagn bååt och rulltrappa. Asså vi åkte till skansken och sprang runt där på en halv timme för då fick vi pengarna tillbaka. Sen typ åkte vi hem till felicia och yassin kom dit också. VI satt och plattade hennes hår 3 jävla timmar. herreguuuud,men fiint blev de! :D
På Kvällen träffade vi Lova och Mia snabbt sen drog vi till yassin och sen till muk snodde lite godis och drog runt och va sociala på söder. Nu sitter jag här och ska vara uppe heela natten med min kära vän som sitter uppe i luuuuuleå,hahah. Pusssssss på min kompis och alla andra gullisar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0