New York

Hej alla människor som läser denna blogg.
Nu sitter jag här vid köksbordet och mittemot sitter mamma och pappa och bokar en resa till new york!

Fan va roligt det ska bli. Resan tar ca 10 timmar så ja venne vad jag ska roa mig med riktigt men aja de löser sig väll. Vi åker iaf nångång i februari/mars vet inte säkert. Hihihihihi faaan va glad jag är!

Har latat mig hela jävla dagen. Kollat på barnprogram och handlat med mamma. Just nu är pingvinerna från madagaskar på. Så bäst!
Jag vet att jag e en bortskämd skit unge som reser hela tiden men till alla er som tycker de säger jag bara, lev med de. Jag e en bortskämd unge och de e inte mitt fel. Puss och hej.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0