Sweet home

Nu e ja hemma från träningen. De va kuligt att umgås med Elin pelin, barndomsvän.
HAnna kunde inte hänga med så de blev bara jag och Elin. VI cyklade och körde core. Typ as garvade åt hur vi skulle andas,asså de gick inte vi gjorde fel med andningen,hur lyckas man? Så ramlade vi och sjorde jätte konstiga hopp typ :S
Nu e jag iaf hemma och e trött,redan,klockan halv nio,lite sorgligt.
Tänkte svara på två frågor som jag har fått också.

Kan lägga ut kort på dina armband och skriva vart du har köpt dom på bloggen?

svar: Jo visst kan jag de men de får bli i ett senare inlägg :)

Vart går du i skola och hur lång är du? :O

Svar: Jag går i Mariaskolan på södermalm och jag är runt 1,60.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0