visst ska bördan vara tung när man bär den på ryggen.

Asså jag e så jävla trött på mina grannar! Fyfan.
Dom börjar borra skit högt klockan 8 på morgonen. ( Mer än igår Fanny)
Man kan inte sova och nu e jag skit trött och när man går upp då slutar dom såklart borra. Irriterande.
Nu sitter jag iaf och drogar musik och käkar apelsin i mängder. Idag ska ja typ träffa Yassin och Petra,ska bli kul. får se vad vi hittar på. På torsdag ska jag träffa Felicia och Julia, har inte träffat nån av dom på evigheter


Kommentarer
Postat av: julia <3

Frååågestund på bloggen Fråga vad du vill! <3333

2010-11-03 @ 18:35:38
URL: http://jusic.blogg.se/
Postat av: fellz

lol julia...-.-'

OMG KOM OCH FRÅGA MIG AAAALLT MÖÖÖÖJLIGT !! ;) SVARAR PÅ SEXFRÅGAR LOOOVAR..... xD



det var de hon mena jag sväär..;)

me ey babe vi hörs i morrn

saknar dig

love yah ! <3

2010-11-03 @ 19:15:09
URL: http://temptedtobite.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0