Kan verkligen inte sluta

Jag känner smaken av tåren som faller. Jag sitter inne på mitt rum och undrar varför det som vi byggde upp rasar på en dag, 5 månader och ingenting finns kvar. Jag ber en bön och hoppas det hjälper, jag såg en ängel, du var här men du vände. Jag får inte träffa dig men ser dig ibland, i drömmen där finns du och viskar mitt namn. Jag hör ljudet av din röst hela tiden. Jag drömmer mig bort men fan sanningen svider. De blir aldrig mera vi,nej jag vet. Det är kanske därför jag skiter i allt. Det finns bara en man kallar för den rätta, jag lämnade dig så varför ska du leta, igentligen? Jag kommer alltid älska, kommer alltid vänta, baby, kom tillbaks för jag längtar. Kärleken dog men ingen förstod jag hoppas att det löser sig bror. Jag lovar en sak och du får tro det jag säger , att våran kärlek är så mycker bättre än nån annan. Det finns en för alla, det var nog meningen.  Det kommer att bli bra som det alltid vart, så låt mig, låt mig nu få ta dig tillbaks. Tänker på dig nu,allting blir svart under ögat. Trött på att försöka. Du är allt som jag någonsin önskar. Framtiden väntar, som vi planerade, våta kinder, det är svårt att agera. Kan inte hantera,allting blev fel,kan inte le helt, du var min enehet. Vaken på natten, hatar jag allt och jag saknar skrattet,alla chanser gled ur handen. Menar att jag vill flyga fri som en fågel, tid läker såren men ändå så rinner tåren. Allting vi skulle göra ihop är nått du glömt bort. Kan inte gå vidare när du är allt jag drömt om. Känns svårt när jag tänker på alla våra minnen,känns hårt men jag lever ensam den här gråa tiden. Du är något vackert jag inte kommer över. Du får bli ett minne genom livet fram till döden. Kärleken dog.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0