10-10-10-10:10

Godmorgon.

Förra inlägget blev cp,skrev typ hela tiden och rabblade bara upp massa saker men ja ja får hoppas att ni fattar lite åtminstonde.

Idag vet jag inte riktigt vad som händer men ska aif åka och handla med mamma och pappa,rätt längesen ja gjorde de. Måste försöka få liv i Lukas också, behöver snacka med honom om hans cp kompisar.

Imorrn blir de skola! Jag e typ glad över de,lite sjukt. Men jag har varit hemma i typ en vecka och behöver lite socialt umgänge, så de ska bli naaaaz. Haha de va länge sen man sa NAAAAZ.
Maja,kommer du ihåg! Vi typ sa de hela tiden och gick runt och sjöng våran låt hela tiden. Tider de va.

Aja nu ska ja klä på mig,sminka mig och allt de dääääär.

Okej typ konstigt inlägg de här med men skiiiiiiiit samma!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0