Blivit lämnad I staden, medan du gick och blunda.

Ställ oss båda på en våg, och snart så flyger du bland stjärnor.
Jag bär tyngden utav rymden, ändå finns du I mitt hjärta.


Drog iväg med mammi och pappi till skärholmen idag,kollade på massa saker. Kanske ska köpa en canada goose jacka men ja venne,vi får se. Kollade iaf omkring där sen åkte vi vidara och handlade massa mat. När ja kom hem så typ snackade ja lite med Fanny sen drog vi till stan,gick runt i alla affärer och kom hem tomhänta! Asså när ja har pengar så hitter jag inget ja vill ha men när jag inte har pengar så vill ja ha allt,de suger!

Snart e typ middan klar,steeek!
E fett hungrig,även fast jag och Fanny käkade lite på stan.
Jaja,nu ska ja inte babbla på om skit saker,okej de e typ allt ja skriver om. Skit!
Seriöst,skriver inte om nått intresant eller normalt,bara massa skit!
Okej palla att ja sitter och skriver om de,då blir de ju bara ännu mer skit..
Hej då.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0