Fäärdig pluggat!

 Orkar inte med ett skit mer.
Ska ta ett bad och läsa en bok snart. typ stänga av mobilen och bara skita i allt och alla i min omgivning. Pallar inte mer. Jag tänker inte spela längre, ni tror att ja inte tar åt mig. Att jag inte bryr mig om vad ni säger men de gör ja fan orkar inte spela och säga att jag inte tar åt mig ett skit för de gör jag.
Jag tar åt er mer än vad ni tror va fan så snälla håll bara käften och sluta snacka skit och säga saker om mig som inte ens e sanna.
Och om ni säger nått så stå för de!
Hej då


Kommentarer
Postat av: fannyy

VAAAAA????

What the fuck is happening?????

2010-10-21 @ 20:12:16
URL: http://thedreamoffanny.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0