kissa i min bralla bajsa i min fralla

Holaaa Amigooos!

Idag vare typ skoal som vanligt,boring.
Efter skolan drog jag Maja Petra Yassin och Felicia hem till Yassin och kolla hur hennes nya lägenhet såg ut.  Efter de drog vi till t-centralen och träffade Alex och hans kompisar. Dom skulle typ ha fest imorrn men ja och maja pallar inte åka en timme för att träffa dom och gå på nån fest som de kommer typ va saft och ballonger på xD Hahahah!Typ största töntarna,haha så drog dom typ och vi drog också runt. Sen drog alla utom jag och maja som drog till henne och käka pannkakor och hade socker tävling. Men sen skulle hon till dansen och ja drog hem.
Aja typ aweeesome dag ändå!

Nu sitter ja här och måste städa mitt rum men ja oooorkar inte.
Puuuss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0