Lång men helt okej dag idag

Dagen började med att jag hade den absolut sämsta morgonen man ka tänka sig, försov mig, mina tights gick sönder, brödet var slut, pircingen gick sönder och ååååh! Aja kom iaf till skolan,då vi hade svenska läste och diskuterade om noveler. Efter de var de engelska prov,de gick bättre än vad ja trodde de skulle göra. Hade inte pluggat så ja... Sen typ so och musik. Vi drog tidigare från musiken för vi palla inte stanna och hade vikare. Lunch. Slöjd. De gick bra även om min insatts inte va den bästa. Jag och maja hade krig och ja kletade in typ hennes tröja,armar och fejs med lim och hon desamma på mig. Juste så sprang Maja och Felicia runt med en pinne och petade på sånna här nöd utgångs skyltar så dom började ryka och de luktade typ bränt i hela trapphuset. Så försökte vi få igång brand alarmet men de gick inte bra.
Sen va de e-val och sen slutade vi och va med Alex och Nettan lite och nu sitter ja här som en mupp och kollar på cops.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0