= Maja & - = Linn

 säger:
ooooooooooooooooooooooooooooooj

jag åt

förlåt

FYFAN FÖR MEJ

FAAAAN

- säger:

luuuuugnt

 säger:Nej Linn det är inte lugnt. Förlåt. Verkligen. Jag ångrar mig djupt.

- säger:

Jo Maja det är lugnt. Du är förlåten. Det är okej nu,du är ju här med mig nu.

 säger:Nej Linn. Snälla ljug inte. Vet verkligen inte vad jag ska ta mig till. Har aldrig känt denna känsla någonsin.

- säger:

Jo Maja. Jag ljuger inte. Kan du inte tro mig? Snälla? VARFÖR TROR DU MIG INTE! MAJA!! HUR KAN DU TRO ATT JAG LJUGER FÖR DIG!

 säger:NEJ FÖRLÅT DU SKULLE ALDRIG LJUGA FÖR MIG!! NU VAR JAG DUM IGEN, SOM INTE TRODDE PÅ DIG. ÅH VILKEN HM

HEMSK MÄNNISKA JAG ÄR

jajajjaja

har du pluggat?

- säger:

njee

 säger:hahah vad betyder deeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeet???

- säger:

ja har läst igenom glosorna och tv kapitlet men inte mer än de typ

 säger:fett coooooooolt

jag är fett med aviis

du e så ball

- säger:

njaaa,vad har du pluggat på då?

 säger:typ... jag vet nt, ja bara läsar massa shit

- säger:

hihih

 säger:men nu ska ja läsa igenom nåra texter o glosorna

- säger:

du e också cool

 säger:mihihihihi jag vet

- säger:

hihihih vi e coola

 säger:*AS BALLA

- säger:

SÅ JÄVLA COOLA SÅ JA TROR ATT JA DÖR!!

 säger:JAG MED JAG TROR FAN JAG DÖR NU AAAAJ VAD VI E COOLA SÅ COOLA SÅ ATT D GÖR OOONT

- säger:

aaaaaaaaaaaa fan asså varför e vi så coola för! Om vi dör så e vi ju inte coola längre!! Vi blev för coola maja! aaaaaaaaaj oooooh nooo nu dööör jaag.....

 säger:NEEEJJ LINN andas andas, ta tre djupa andetag.. du klarar det du måste bara KÄÄMPAAAAA!!!!!!!!!!!

- säger:

jaa....aa ...kä...mpar...

 säger:NEJ LINN!!!!!!!11 andas andas andas andas snälla lilla du.. du .. klara detta.. nej .. n.u tapp tappar jag .. luffftt.t..t

- säger:

n...eej m..a..jaa.. an...daas...ma..ja d.u kl..ara..r d..ii.g....

 säger:var...f.ör b b b ..le..v vi såå..å coo..laa?

- säger:

annar..s ..s..es.....v..i i...hi..mlee....n

 säger:ja..

- säger:

hahahahahahaha

 säger:på ett rosa ..moln

- säger:

asså va håller vi på med xD

 säger:HAHAHHA VAD GÖR VI?

hahahahahahhahahahahh typ lever oss in x)

- säger:

haha jaaa xD

 säger:som med kulorna HAHAHAHHAHA

- säger:

hahahhahahahhaha jaa preciis

 säger:AHHAAHHAA


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0