Surprise för en av mina läsare!

Hej du!

Idag har de varit skola som vanligt,Sista lektionen fick  jag mitt omdömme och mitt no prov.
Fick mvg i biologi och vg i fysik. Omdömmet va de heller inget fel på,fick veta vart man låg och va man skulle förbättra. Efter skolan stannade ja typ tjugo min. Satt och snackade med Mille Andreas och Felicia. Trevligt.
Drog hem och har suttit exakt hela efter middan och pluggat,shit. Pallar verkligen inte.
Kan i alla fall engelskan tills imorrn och so'n. Imorrn blir de plugg och träning,måste träääna!!

På onsdag e vi ju lediga så jag och felicia håller på med en överaskning till en av mina läsare,skriver om de på onsdags kvällen eller nått.


Kommentarer
Postat av: vickan the best,

var gör du din header då?

fortsätter att läsa din blogg. :p

2010-10-12 @ 15:56:44
URL: http://vickanslife.bloggplatsen.se
Postat av: vickan the best,

fortsätter läsa din blogg gärna.

var gör du din header?

kan du göra en till mig? :)

2010-10-12 @ 15:57:16
URL: http://vickanslife.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0