bekännelse

Nu ungefär två år senare kommer ja på vilken idiot ja varit. Hur kunde jag låta dig gör nått sånt mot mig. Hade ja ingen värdighet?
Du såg mig och andra tjejer som om vi va några jävla saker. Vi har också känslor. Du gav oss så många falska förhoppningar men rätt som de var så tog de slut. Vi snackade inte,du höll inte nått av de du lovat,allt du hade sagt visade sig bara vara stora lögner.
Det är inte bara jag som känner så här utan även några av dom finaste och mest underbara personerna i min närhet. Dom är värda så mycke mer än dig,nått mycke finare inte nån lögnare som får dom känna sig speciella för den som betyder mest för dom vid den tidpunkten. Du.

Hur kunde du? Hur fan kunde du se oss bli så sårade. Vi grät för dig,grät för att killen som vi älskade hade lämnat oss för nån annan.
Jag blev sårad för du dissade mig för en annan tjej i min parallel klass. Jag va skit ledsen och lite sur på henne för de kändes som hon hade tagit killen som ja gillade. Men sen fick ja reda på att jag hade varit den tjejen innan.
Jag hade varit tjejen som hade tagit honom för nån annan. När ja insåg att ja hade varit den tjejen så bestämde ja mig för att snacka med den tjejen och inte va sur på tjejen som han gillade istället för mig. För efter ett tag så blev hon också dissad. Han gjorde bara illa oss. Jag och den första tjejen var så arga på honom vi ville göra allt för att hämnas men en dag sa hon att han hade sagt förlåt och hon vill glömma allt vi hade sagt.
Jag ville inte att han skulle göra illa henne igen men de var upp till henne och hennes beslut. Jag tror inte de blev nått mer mellan nån av dom tjejerna och honom men jag saknade honom nästan ett helt år efter allt de här. Jag grät fortfarande för ja tänkte bara på att ja inte dög till honom och ja inte skulle duga till någon annan heller.
Men nu inser ja vilken stor fet idiot jag har varit. Inte fattat att de va han som var den stora idioten,han som inte dög åt någon annan. Att de e han som borde må skit dåligt för de han gjorde inte jag.
Men ett litet tack ska han ha för han förde mig närmare många underbara personligheter.
När jag måde som sämst så fanns alltid tre personer där för mig.
Dom ska ha ett stort tack för allt dom har gjort för mig och ni ska veta att jag e gjupt tacksam till att ni alltid finns vid min sida och ställer upp i vårt och tort.
Jag älskar er.
Milton Björnegren.
Fanny Edsholt.
&
Felicia Rollins.

Tack så mycket.


Kommentarer
Postat av: elsa

svar: hejhej! tack så mkt! visst kan jag det, hur vill du ha den? adda mig på msn; [email protected]

2010-10-08 @ 12:16:51
URL: http://eblife.blogg.se/
Postat av: faannnyyyyy

AMEN,gullefis!!!

Vilken finfin text gumman! Du vet att jag står bredvid dig hela tiden,du och jag förevigt gumman <3

2010-10-08 @ 17:00:09
URL: http://thedreamoffanny.blogg.se/
Postat av: Felli

alltid gumman det vet du , genom vått, torrt och allt där i mellan som e typ slask? ;) <333

2010-10-08 @ 22:23:55
URL: http://temptedtobite.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0