Fanny Edsholt

Fanny du är min ängel, min skydds ängel.  Du finns alltid vid min sida och stöttar mig genom exakt allt. Du och jag e systrar, som tvillingar. De e så otroligt att vi blev vänner,helt fucking jävla otroligt. Du kunde blivit kompis med vem som helst, börjat i vilken skola som helst men du började i Mariaskolan och du och jag blev vänner. Fan, jag älskar våra underbara minnen, allt vi gjort och varit med om. Om vi nån gång väljer att låta vår vännskap försvinna av nån anledning så ska du veta ett de e de absolut sista ja vill. Vill aldrig någonsin släppa taget om dig. Jag fick lyckan att träffa dig och de e nått ja aldrig kommer glömma. Vissa tjejer säger att killar e så mycke vättre vänner men fuck them! Va fan vet dom?! För kärleken som jag har till dig e så mycke starkare än till någon annan kille i hela världen, även om man la ihop alla killar och min kärlek till dom så skulle de aldrig komma i närheten av kärleken till dig. Allt som ja säger nu, ja lovar, kommer rakt från mitt hjärtat. Utan dig är ja inte hel. Du vet precis hur ja känner för exakt allting. En framtid med dig e självklart för mig. Jag älskar ditt skartt och typ smälter när du ler. Om du någonsin känner dig ensam eller så,så kommer ja alltid vara där. Du är aldrig till besvär.  Du är en bästa vän som har funnits för mig sen början. Du förlåter mina misstag och ja låter fan inget komma mellan oss. När alla andra sviker vet jag att du står kvar och berätta alla dom sakerna som just du tycker e underbara med mig. Utan dig vore ja bara en i mängden. Det är svårt att förklara all min kärlek till dig för ord räker inte till. Asså din humor och personlighet slår allt. Så jävla grym och klockren. Just du får mig att skratta. Kommer finns vid din sida tills ja dör. Försök aldrig ändra på dig själv för jag älskar dig precis som du är. Jag kallar dig för min,för det är sant,du är min, min bästa vän. De e otroligt att så mycke kärlek till en person får plats i mig. Jag kommer älska dig genom vått och tort. Till universums slut och tillbaka. Mitt hjärta är ditt Fanny Edsholt.

Kommentarer
Postat av: faannnyyyyy

åh linn , åh linn ,åh linn.

det är otroligt att dina texter alltid får mig att börja gråta. det gör ingen annans.

det är du och jag mot världen , du & jag förevigt,som det alltid har varit. Och du ska veta att allt det du har skrivit ovan är precis det jag känner för dig. Vi är inte kompisar du och jag , vi är systrar , enäggstvillingar. Inget , absolut ingenting kommer igenom oss , vi är starkare än starkast tillsammans och inget slår ner oss.

Skit i killar , skit i allt , så länge det är du och jag så funkar jag som jag ska. Du är räddaren i nöden och vi är änglar tillsammans



Linn Björck,du är bäst och jag älskar dig mest <3

2010-09-19 @ 14:19:17
URL: http://thedreamoffanny.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0