Grattis Molly min underbara älskling

GRATTIS MOLLY MIN ALLDELES SPECIELLA OCH UNDERBARA ÄLSKLING,FÖR ALLTID.

Orkade inte blogga igår.

Gick upp tjugo i 6 imorse och gav mig av till yassin tio över 6. Där träffade man henne och felicia och vi gick till födelsedagsbarnet hem. (Molly)
Vi va i hennes trapphus ca halv sju och i hissen skulle vi sätta i ljusen på kladdkakan men ljusen gick av och vi tappade typ ett så vi satte bara ett ljus i mitten och sen skulle vi låsa upp hennes dörr med nyckeln vi hade fått kvällen innan av mollys mamma men de va problem med låset så vi kunde inte låsa upp. Hahaha så hörde vi att Molly gick mot dörren så felicia höll för titthålet och ja och yassin backade från brevlådan. Sen öppnade hon dörren och vi skrek grattis och sjöng lite. Stackars lilla molly,fick typ panik där inne. När vi kom in så skakade hon av rädsla. Vi satt och kolla på tv och åt kladdkaka till frukost och gav våra presenter. Av mig fick hon ett silver halsband med två hjärtan som satt ihop. Av felicia pengar och av yassin sexiga underkläder. ;) Skolan hade vi kul som vanligt och ja drog hem och köpte lunch till mig ocksp. THAI!! 

Puss.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0