nedrans va mycke..

..PLUGG!

Fyfan va taggad ja e inför provet imorrn! Känns som ja e redo för de,har varit en liten pluggis den här veckan. Nu ska jag även plugga på spanskan.
Imorrn e de ju fredag! Om de går bra på provet imorrn så ska ja yassin och molly fira som fan! Dom kommer hit imorrn innan vi ska ut och käkar och lite sånt. Trevligt trevligt. Hoppas kvällen blir lyckad,inte som förra veckan!
Idag hade vi ju matte prov de gick väl sådär.. Tror ja kommer få G. Men ja har inte ställt in mig på nått annat eftersom jag hatar och suger på matte så ja blir nöjd om ja får G. På lördag kväll åker ja till Mormor och e där till söndag och pluggar och jobbar. Ska även vara hundvakt. Och vi lämnade in min mobil idag,eller aa mamma gjorde och dom trodde den skulle bli klar tills imorrn! Woho! Får tillbaka min älskling. Och på söndag kommer Valter hem!! Ännu mer woho för de! :D  Hihihi. :$ I know I'm a geek. Live with it.
aa de va typ mina planer för morgon dagen och helgen. Puss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0