so sexy can't hide it

tjena dom senaste dagarna har typ bara varit plugg plugg och plugg. Okej även träning oclite shopping men har bara inte orkat blogga. I måndags pluggade ja med fellan efter skolan hemma hos mig och träffade senare Valter. Trevligt trevligt :D <3  Igår åkte jag och fanny till ringen och efter de åkte vi hem till mig och pluggade. Vid halv sex drog jag och tränade med yassin molly och felicia. Skit kul. Idag hade vi skola fram till lunch sen drog dom som ville,typ halva klassen,och hoppade simhopp. De va faktiskt skit kul. saknar de. Vill börja igen men kommer förmodligen få problem med knänen igen. Ska dra och träna om en timme typ. Kommer förmodligen inte blogga eftersom ja typ inte kommer vara hemma för ens kvart i tio eller tio. Aja vill man bli vältränad så gäller de at ligga i. Puss!

Låten vi dansade till igår!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0